Gyakori kérdések
Partnereinknek
Mi a teendőm a szállítólevelekkel?
A szállítólevelek általában 4 példányosak, amelyből minden lapot alá kell írni és le kell bélyegezni, ezzel igazolva a termékek átvételét. A szállítólevelek 1 példánya az átvevő intézményé, az az Önöké, a megmaradt példányokat pedig minden esetben vissza kell juttatniuk hozzánk, amit az alábbiak szerint tehetnek meg:
Rögtön visszaadják a sofőrnek – amennyiben nem találkoznak a sofőrrel, akkor a következő szállítási napon a termék lerakási helyére kell kirakni, illetve továbbíthatják postai címünkre: Happy Tejtermék Kft., 5600 Békéscsaba, Kisrét 86. vagy a 1135 Budapest, Lehel u. 61. 3/303.
Kérjük, hogy a szállítóleveleken a termékek megnevezését semmilyen esetben ne módosítsák!
Mit tegyek, ha a tejtermékek 11 óráig nem érkeznek meg?
FONTOS!! Ezt minden esetben jelezni szükséges a +36-70/606-88-46-as telefonszámon vagy happytejtermek@gmail.com email címen!
Hová fordulhatok, ha a tejtermékeknél minőségi problémát tapasztalok?
Ezt minden esetben írásban jelezni szükséges a happytejtermek@gmail.com email címre termék megnevezésével – annak lejárati idejével, valamint a gyártási számmal együtt, valamint lehetővé kell tenni, hogy a termékből mintát vegyünk az esetleges probléma kivizsgálása végett!
Hová fordulhatok, ha a tejtermékek mennyisége eltér a szállítólevélen szereplő mennyiségtől?
Ebben az esetben a szállítólevél összes példányára fel kell vezetni, hogy ténylegesen milyen mennyiségben vették át az adott terméket – termékeket!
Ezt minden esetben írásban jelezni szükséges a happytejtermek@gmail.com email címre, az esetleges termék – termékek pótlására vonatkozóan, illetve ha ez a lehetőség nem teljesülne!
Hogyan tárolhatom a tejtermékeket?
A termékeket minden esetben hűtőszekrényben kell tárolni!
A 2018/2019-es tanév megkezdésekor minden intézményünknek megküldött tájékoztatóban jeleztük, hogy a “termékek tárolásához esetlegesen szükséges hűtő igényeket 2018.08.24-én 16 óráig tudjuk fogadni (tekintettel arra, hogy az szeptemberi kezdésre a termékek hűtését a lehetőségekhez képest minél hamarabb biztosítani tudjuk), a tanévben új igényt(ket) nem áll módunkban felvenni! (csak meghibásodott készülék miatti csere esetén)”
Mikor és miért szükséges létszámjelentést küldeni?
Amennyiben a beiratkozott létszámban változás következik be vagy tanítás nélküli munkanap van az intézményükben az erre vonatkozó módosítási igényüket a happytejtermek@gmail.com e-mail címre kérjük küldjék el mielőbb, de legkésőbb a kiszállítást megelőző 48 órával (munkanapok figyelembe vételével) juttassák el részünkre!
A beiratkozott gyermekek létszámára a havi nyilvántartás elkészítéséhez is szükség van, ezért fontos, hogy naprakészen dátum szerint legyenek szívesek jelezni felénk (általános iskolai tanulók létszáma SNI nélkül és SNI tanulói létszámot külön szedve)!
A Magyar Államkincstár által közzétett havi nyilvántartás kitöltésének részét képezik az intézményekbe beiratkozott gyermekek létszámadatai.
“Beiratkozottak_létszáma” – (letöltések mappában megtalálható) táblázatot, minden esetben küldjék meg részünkre, amennyiben az intézményükben létszám módosítás történik! (Pl.: beiratkozott, kiiratkozott stb.)
Figyelem! A megadott beiratkozott gyermekek létszáma alapján szállít Cégünk az Önök intézményébe óvoda- és iskolatejet! (a Fenntartóval kötött szerződéses adatok figyelembevételével)
Mit tegyek, ha a hiányzó gyerekek létszáma meghaladja a rendelési létszám 15%-át?
A földművelésügyi miniszter 21/2017. (IV. 26.) FM rendelete értelmében a 2017/2018-as tanévtől kezdődően már nem szükséges felénk jelezni ezt a hiányt! A fennmaradó termékeket a jelenlévő diákok körében kell kiosztani!
Hogyan jelezzem, ha intézményünkben – az előírtakon kívül – egyéb szünet is lesz?
Ezt minden esetben a happytejtermek@gmail.com címen szükséges jelezni, a szünetet megelőző utolsó és a szünet utáni első tanítási nap megjelölésével, de legkésőbb a kiszállítást megelőző 48 órával (munkanapok figyelembe vételével) juttassák el részünkre!
Mi a tennivalóm, ha változás történik az intézmény adataiban?
Az adatváltozást minden esetben 5 napon belül jelenteni szükséges a happytejtermek@gmail.com e-mail címen!
Leendő partnereinknek
Hogyan tudok csatlakozni az iskolatej programhoz?
Amennyiben, mint iskola kezdeményezné a csatlakozást, azt vagy jelezze a fenntartójának, aki megkereshet minket, vagy pedig közvetlenül vegyék fel a kapcsolatot a csatlakozási igényükkel cégünket és rövid időn belül kollégánk felkeresi a fenntartót az ajánlatunkkal – mely a következő 2019/2020-as tanévre vonatkozik majd!
Amennyiben mint fenntartó szeretne csatlakozni, úgy keressen fel minket elérhetőségeink valamelyikén és kollégáink rövid időn belül tájékoztatják a lehetőségeikről.
Hogyan tud az intézmény a legegyszerűbben csatlakozni?
Úgy, ha letölti a „Letöltések” menüpontban található Jelentkezési lapunkat, majd kitölti és elküldi a happytejtermek@gmail.com e-mail címünkre.
A FM rendelet alapján a következő tanévben lesz lehetőség azaz:
„10. § (1) A fenntartónak az adott tanév kezdetét megelőző év május 5-éig előzetes ajánlattételi kiírást kell közzétennie, amelyben meg kell jelölnie az ellátandó intézményeket és azok adatait, és rögzítenie kell intézményenként a programban kiosztandó termékek körét. A szállító az ajánlatát legkésőbb az adott tanév kezdetét megelőző május 12-éig beérkezőleg köteles megküldeni. A szállító egy adott intézmény vonatkozásában csak azon termékeket szerepeltetheti az ajánlatában, amelyeket az ajánlati kiírásban az adott intézmény kapcsán a fenntartó előír.”
Mikor ingyenes a programban való részvétel?
Abban az esetben, ha a település a hatályos rendelet értelmében a 100%-osan támogatott kategóriába tartozik. (7. melléklet a 21/2017. (IV. 26.) FM rendelet tartalmazza) Ennek meghatározásában segítséget kérhet tőlünk elérhetőségeinken.
Amennyiben a település nem 100%-ban támogatott, akkor is részt vehetek a programban?
A programban mindenki részt vehet, de ebben az esetben az Állam Kincstár által nem támogatott összeget a fenntartó köteles megfizetni!
Kikre vonatkozik a programban való ingyenes részvétel?
Az általános iskola tanulóinak teljes létszámára, tehát az általános iskolás gyerekekre (1–8. osztályig) – valamin a 7. melléklet a 21/2017. (IV. 26.) FM rendelet tartalmazza a helységet.
Óvodák is részt vehetnek az iskolatej programban?
Óvodások is részt vehetnek a programban, azonban rájuk más szabályok vonatkoznak, mint az általános iskolásokra! – Pontos információkért a “Kapcsolatok” menüpont alatt található elérhetőségeinken érdeklődjenek!
Hogyan történik a szerződéskötés?
A szerződés kötés mindig az aktuális rendeletben foglaltaknak megfelelően történik.
Van-e további teendője a fenntartónak a szerződéskötés után?
Egyéb teendője nincsen, mivel cégünk az összes adminisztrációs terhet átvállalja, továbbá vállalja az általa fenntartott intézményekkel történő folyamatos kapcsolattartást!